Poszt a gépházból

 A blogról írok, lehet, hogy nem érdekel, de érdemes elolvasni. :-)


Frissítettem a blogot, az itt található fonalakról szóló posztokat. Sajnos az idők során sok szép fonaltól kellett megválnunk. A fonalak jönnek, látnak, és vagy győznek, vagy nem. Amik nem győznek, azoknak hamar véget ér a pályafutásuk. A szomorú az, hogy nem csak azoknak, gyakran azoknak is, amiket imádunk.

Gyakran írok az új fonalakról, és ahogy végignéztem a posztokat, én is elcsodálkoztam, hogy az elmúlt évtizedben milyen sok fonalat próbáltam ki, írtam róla, és gyakran 1-2 év múlva már ki is futtatták.

A posztok maradnak, mert ötletnek jók lehetnek, és nem is szeretném a fél blogot törölni. :-)

Igyekeztem legalább a már nem kapható fonal címkével ellátni azokat a posztokat, amelyekben már nem kapható fonalakról írok.

A nem kapható azt jelenti, megszűnt, nem hozzák már be az országba.

Vannak fonalak, amik visszatértek, sajnos csak rövid időre, aztán ismét eltűntek. 

A sálfonalak egy időben nagyon népszerűek voltak, majd lassan csökkent irántuk az érdeklődés. Évekig senki sem kereste ezeket, majd 2-3 éve ismét figyelmet kapott. Az itt bemutatott sálfonalak már nem kaphatók, de ilyen fonalak még elvétve előfordulnak, a régről maradt készlet erejéig. 

Sok szép fonal van, mindig jönnek újabb és újabb csodák, amik néhány évig kaphatók, majd újabbak váltják fel ezeket. Arra akarok kilyukadni, hogy ha meglátsz és megszeretsz egy fonalat, ne várj éveket, hogy kipróbáld. Egyik fonalról sem tudhatjuk, meddig gyártják, azt viszont megfigyeltem, hogy sok fonalat alig keresnek, majd amikor kifutóvá válik, hirtelen elkezdik vásárolni, mielőtt elfogyna. Ne várd meg, amíg azt olvasod, kifutó a fonal, szerezd be magadnak, amikor még minden árnyalata kapható. :-)

Ha keresnél fonalat: https://www.fonalbolt.com/


Megjegyzések