Superlana Maxi fonal

A Superlana Maxi fonal gyapjútartalmú, és eléggé vastag fonal.
Sok pici szálból van lazán összesodorva.
Ha ismered a Boston fonalat, akkor ismerősnek fogod találni.
Termetes fonal, mert 100 gramm 100 méter. Cserébe nagyon gyors a munka! :-)
Összetétele 25% gyapjú és 75% akril.
Az ajánlott tűméret 8-10 mm.

4 szín Superlana Maxi fonalból

Sok szép színben kapható, tavaly egy szürke gombolyagot próbáltam ki, most pedig agy fáradt rózsaszín gombolyagot választottam.

Rózsaszín horgolt körsál Superlana Maxi fonalból
Rózsaszín horgolt körsál Superlana Maxi fonalból

A körsál, nyakmelegítő változatlanul divatos! Csak gondoltam szólok. :-)

Egy gombolyag fonalból, 9 mm-es tűvel, 5 sor volt az egész.

A sál teljes hosszában.
A körsál ekkora lett

134 cm körben, 11-12 cm széles lett.
90 láncszemmel kezdtem, és minden láncszembe 1-1 egyráhajtásos pálcát horgoltam. A további sorokba is egyráhajtásos pálca került, de itt már csak hátsó szálba öltve.
A 90 láncszemes kezdés a fenti tűvel, 5 soros sálat tett lehetővé egy gombolyag fonalból.

Horgolási sebességedtől függően 1-3 óra alatt készen lehetsz.

Ideális last minute ajándéknak való!
A fonalat itt találod: http://www.fonalbolt.com/superlana-maxi
Horgolótűk: http://www.fonalbolt.com/horgolotuk

Megjegyzések