Mire elég egy gombolyag Unforgettable fonal

Gondoltam, kipróbálom a candied színt. Ebből még semmit sem horgoltam.
Megvallom, azt láttam rajta, nem lesz az én színem. Ha hordani kellene, nem szívesen tenném, annak ellenére, hogy nagyon tetszik a fonal és ez a szín is. Magamon nem tetszene. :-)

Ezért mondjuk úgy, kísérletet végeztem a fonallal. Mennyi is ez az egy gombolyag?
Persze, tudom, hány méter, meg hány gramm, de vajon, mi jön ki egy gombolyag Unforgettable fonalból.

Most itt bemutatom az eredményt.

Úgy kezdődött, hogy egy baby bonnettet szerettem volna meghorgolni,m ert annyira jól néz ki ebből a fonalból.

Meghorgoltam. :-)

Bonnet Unforgettable fonalból
Megmutatom a mintáját közelebbről is:

Baby bonnet mintája
Itt láttam ezt a sapkát
Aztán horgoltam egy felnőtt sapkát, ráadásul kicsit hosszabbat, mint a normál sapka, szerintem egész jó lett.

Női sapka pasztellben
Amikor a sapka készen volt, még megdöbbenéssel tapasztaltam, elég sok fonal maradt.

Jó, akkor a maradékból legyen egy pici babasapka. Jól kalkuláltam, mert tényleg elég lett rá. Mintha kimértem volna. A végén kevesebb, mint egy méter maradt a fonalból.

Babasapka Unforgettable fonalból








Megjegyzések