Heads Up fonalakról

A fonal már nem kapható, a posztot ott hagyom.

A Heads Up fonal sapkákra lett kitalálva, de pulóvert, kardigánt is lehet belőle készíteni.

Nagyon kellemes fogású fonal, gyapjú is van benne, de hogy hol, nem tudom, mert egyáltalán nem érezni rajta. Különlegessége, hogy sok kis szálacskából van lazán összesodorva. Nem szöszös a fonal, szép sima a felülete.
Heads Up fonal színei

Horgolni és kötni is nagyon jó. Ha van 6,5 mm-es tűd, ugye ezt a méretet nem olyan könnyű beszerezni, szóval, ha van, az az ideális hozzá. De ugyanúgy megfelel a 6 vagy 7 mm-es is.

Kötni és horgolni is jó, nagyon gyorsan elkészül a mű. Én sapkát kötöttem és horgoltam belőle, nekem elég volt 1 gombolyag.

Néhány szín életben, napsütésben

A leírásokban általában 2 gombolyagot írnak, de a gyári modellek általában két színből készültek.

Kötöttem belőle egy sapkát, kicsit lazább, magasabb, szóval nem az a rácuppanós fazon. Ehhez is elég volt az egy gombolyag, kevés még maradt is belőle.

Heads Up kötött sapka

A horgolt sapkát lemérve sem volt 100 gramm, szóval nagy eséllyel elegendő lesz neked is, ha sapkát akarsz belőle.
Horgolt Heads Up sapka

2 vagy 3, különböző színű gombolyagból 2 vagy 3 sapkád is lesz, ha ügyesen színezel.

Érdemes kipróbálni!

Megjegyzések

  1. Köszönöm a bejegyzést! Tényleg jó játék ez a színválasztós program a Red Heart oldalán.... de még csöppet fejlődhetnének. Jó lenne ha a minta leírás helyett rajzot raknának ki. Könnyebb lenne lehorgolni az alapján :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése