Corsica fonal- újdonság!

Update
A fonal megszűnt, már nem kapható.

Az idei tavasz egyik új fonala a Corsica. Egy igazi, szép, különlegesség. Színátmenetes, kicsit batikmintás, kicsit fényes, és egészen érdekesen viselkedik.
Corsica 80, a tesztalany

Kipróbáltam a fonalat, szinte azonnal.

Az egygombolyagos projektek híve vagyok fonalkipróbáláskor, hiszen el is kell készülnie. :-)
Tehát beáldoztam egy gombolyag Corsica 80-as árnyalatot. A hivatalos fotóján nem volt ennyire szép ez az árnyalat. Igaz, tudjuk, minden fonal szebb életben, mint a képeken. Szerencsére. :-)


Corsica 80 színeinek egy része

Az egy gombolyag fonal átalakult egy kis könnyű sállá. 15*100 cm, és nincs kihúzgálva semerre sem. Azt nem tudom, mennyire lehet ezt a fonalat blokkolni, mert 50% nylon van benne, a másik fele pedig pamut.

Selymes tapintású és selymes fénnyel bíró fonalról van szó. Az a típus, ami úgy néz ki, mintha egy nagyon finom körmöcskén kötötték volna meg előzőleg.

A fonal 2-es finomságú, 2,5-3,5 mm-es tűt ajánlanak hozzá.

A minta

Ezért gondoltam, hogy ha csipkés valamit akarok belőle, nagyobb tű kell. Az 5,5 eltörpült a fonal mellett, a 6 mm-es úgy tűnt, egész jó, de még nem volt igazán esése a kész darabnak, ezért a 8 mm-es tűvel horgoltam meg. Egyszerű V minta. Egy gombolyag ennyire volt elég.

Színek játéka

Próbáld ki a Corsica fonalat, mert nagyon szép, nagyon különleges, látványos. Igen, tudom, nem az alsó árkategória, de ha figyelmesen elolvasod, milyen méreteket írtam, akkor kiderül, 2 gombolyagból már nagyon szép, és méretes kiegészítőt lehet készíteni.

Megjegyzések